Profesii

Peste 160 de angajaţi lucrează în centrul de servicii din Bucureşti al P&G pentru 66 de filiale din lume

April Cielica, coordonatorul centrului regional de servicii P&G Bucureşti: Fiecare dintre colegii noştri vorbeşte cel puţin două limbi străine

April Cielica, coordonatorul centrului regional de servicii P&G Bucureşti: Fiecare dintre colegii noştri vorbeşte cel puţin două limbi străine

Autor: Alina-Elena Vasiliu

23.03.2016, 00:05 488
Centrul regional de servicii de la Bucureşti al companiei Procter & Gamble (P&G), unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa mondială a bunurilor de larg consum, a ajuns la peste 160 de angajaţi, care intermediază achiziţiile de produse din mai mult de 100 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Angajaţii vorbesc în total 13 limbi străine şi oferă suport pentru 66 de filiale P&G din întreaga lume, reţeaua cuprinzând centre şi în San Jose şi Manila.
 
„În acest moment, avem 160 de angajaţi, dintre care unii sunt străini, din Africa de Sud, Marea Britanie, Moldova, Serbia. Noi ne ocupăm de instruirea celor care vor să lucreze aici, avem şi programe de internship pentru tineri. Anual, investim aproximativ 14 de milioane de dolari în pregătirea oamenilor şi în dezvoltarea centrului”, spune April Cielica, coordonatorul centrului regional de servicii P&G Bucureşti.
 
Managerul a adăugat că printre pro­iectele P&G pentru acest an se numără investiţiile în robotizare, pentru a creşte eficienţa activităţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO