♦ Odată cu pandemia, Mobexpert a trebuit să se reinventeze, crescând producţia românească de mobilă şi mizând pe segmentul office, ceea ce a adus vânzări record pentru companie ♦ În plus, noul pariul al Mobexpert este segmentul de mobilier şcolar.
Aproximativ 65% din mobilierul vândut de către Mobexpert, principala companie românească din domeniul producţiei şi retailul de mobilă, este astăzi produs în fabricile din România, faţă de 50% înainte de pandemie, moment care a adus cu sine şi o schimbare de strategie pentru companie, spune Adelina Badea, CEO al Mobexpert, într-un interviu pentru Ziarul Financiar.
„Clientul caută prima dată fabricat în România, apoi caută alte produse. Producţia românească a reprezentat o prioritate pentru noi. Ne-a ajutat foarte mult pandemia pentru că a trebuit să ne reinventăm şi să creştem capacitatea atunci când nu am mai putut importa din ţările asiatice, costurile cu transportul fiind destul de mari“, a declarat Adelina Badea, care a preluat conducerea executivă a Mobexpert chiar înainte de declanşarea pandemiei, perioadă care a însemnat un moment de cotitură pentru majoritatea sectoarelor economiei din cauza limitărilor în ceea ce priveşte deplasarea persoanelor.
Grupul Mobexpert, fondat în urmă cu 30 de ani, deţine astăzi, pe lângă o reţea de 26 de magazine şi opt fabrici de mobilă care produc pentru piaţa românească şi pentru export. Mobexpert este o companie vertical integrată, care porneşte cu designul şi proiectarea produselor, trece cu acestea prin fabricare şi retail, până ajunge în spaţiul clientului final.