Adelina Badea, CEO, Mobexpert: Ne concentrăm pe piaţa din România, iar producţia românească este o prioritate pentru noi. Ne uităm să deschidem în următorii ani 4-5 hipermagazine şi încă 15 magazine mici

Autori: Mădălina Dediu Panaete , Mirabela Tiron 02.04.2024

♦ Odată cu pandemia, Mobexpert a trebuit să se reinventeze, crescând producţia românească de mobilă şi mizând pe segmentul office, ceea ce a adus vânzări record pentru companie ♦ În plus, noul pariul al Mobexpert este segmentul de mobilier şcolar.

Aproximativ 65% din mo­bilierul vândut de către Mobexpert, principala com­panie românească din do­meniul producţiei şi retailul de mobilă, este astăzi produs în fabricile din România, faţă de 50% înainte de pandemie, moment care a adus cu sine şi o schimbare de strategie pentru companie, spune Adelina Badea, CEO al Mobexpert, într-un interviu pentru Ziarul Financiar.

„Clientul caută prima dată fabricat în România, apoi caută alte produse. Producţia ro­mânească a reprezentat o prioritate pentru noi. Ne-a ajutat foarte mult pandemia pentru că a trebuit să ne reinventăm şi să creştem ca­pa­citatea atunci când nu am mai putut im­porta din ţările asiatice, costurile cu trans­port­ul fiind destul de mari“, a declarat Adelina Badea, care a preluat conducerea exe­cutivă a Mobexpert chiar înainte de de­clan­şarea pandemiei, perioadă care a în­sem­nat un moment de cotitură pentru majo­ri­ta­tea sectoarelor economiei din cauza limi­tă­ri­lor în ceea ce priveşte deplasarea persoa­nelor.

Grupul Mobexpert, fondat în urmă cu 30 de ani, deţine astăzi, pe lângă o reţea de 26 de ma­gazine şi opt fabrici de mobilă care produc pentru piaţa românească şi pentru export. Mobexpert este o companie vertical inte­grată, care porneşte cu designul şi proiec­ta­rea produselor, trece cu acestea prin fa­bricare şi retail, până ajunge în spaţiul clientului final.