ZF 24

OTP Bank România anunţă o creştere de 66% a numărului de clienţi utilizatori de produse digitale şi o nouă interfaţă a aplicaţiei SmartBank

OTP Bank România anunţă o creştere de 66% a...

Autor: Roxana Rosu

17.10.2023, 14:38 202

OTP Bank România a înregistrat o creştere de 66% a  numărului de clienţi care folosesc produse digitale, în ultimul an şi jumătate.

Banca va lansa în curând o nouă interfaţă a aplicaţiei mobile SmartBank. Peste 80% dintre clienţii OTP Bank folosesc aplicaţia de Internet & Mobile Banking.

În plus, tranzacţiile realizate prin intermediul serviciilor de Internet & Mobile Banking au crescut cu 79%.

Noua interfaţă răspunde necesităţilor urgente ale clienţilor. Aplicaţia SmartBank a fost adoptată de peste 80% dintre clienţii OTP Bank, permiţându-le să gestioneze operaţiuni bancare direct de pe dispozitivele mobile.

"În ultimii 4 ani, ne-am concentrat eforturile asupra transformării digitale, cu scopul de a ne alinia la cerinţele actuale ale clienţilor şi de a le oferi acestora experienţe personalizate. Rezultatele pe care le observăm astăzi ne arată că eforturile noastre au fost apreciate de clienţi. În perioada următoare, vom lansa şi o nouă interfaţă, mai prietenoasă şi intuitivă, pentru aplicaţia noastră de Internet & Mobile Banking, OTP SmartBank, care va oferi clienţilor o experienţă de utilizare mult îmbunătăţită." a declarat Constantin Mareş, Director General Adjunct al OTP Bank România, Divizia Digital

OTP Bank România este subsidiara OTP Group. În România, membrii Grupului sunt: OTP Bank România, OTP Consulting, OTP Leasing, OTP Asset Management, OTP Factoring, OTP Advisors şi Fundaţia OTP Bank România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO