OTP Bank România anunţă o creştere de 66% a numărului de clienţi utilizatori de produse digitale şi o nouă interfaţă a aplicaţiei SmartBank

Autor: Roxana Rosu 17.10.2023

OTP Bank România a înregistrat o creştere de 66% a  numărului de clienţi care folosesc produse digitale, în ultimul an şi jumătate.

Banca va lansa în curând o nouă interfaţă a aplicaţiei mobile SmartBank. Peste 80% dintre clienţii OTP Bank folosesc aplicaţia de Internet & Mobile Banking.

În plus, tranzacţiile realizate prin intermediul serviciilor de Internet & Mobile Banking au crescut cu 79%.

Noua interfaţă răspunde necesităţilor urgente ale clienţilor. Aplicaţia SmartBank a fost adoptată de peste 80% dintre clienţii OTP Bank, permiţându-le să gestioneze operaţiuni bancare direct de pe dispozitivele mobile.

"În ultimii 4 ani, ne-am concentrat eforturile asupra transformării digitale, cu scopul de a ne alinia la cerinţele actuale ale clienţilor şi de a le oferi acestora experienţe personalizate. Rezultatele pe care le observăm astăzi ne arată că eforturile noastre au fost apreciate de clienţi. În perioada următoare, vom lansa şi o nouă interfaţă, mai prietenoasă şi intuitivă, pentru aplicaţia noastră de Internet & Mobile Banking, OTP SmartBank, care va oferi clienţilor o experienţă de utilizare mult îmbunătăţită." a declarat Constantin Mareş, Director General Adjunct al OTP Bank România, Divizia Digital

OTP Bank România este subsidiara OTP Group. În România, membrii Grupului sunt: OTP Bank România, OTP Consulting, OTP Leasing, OTP Asset Management, OTP Factoring, OTP Advisors şi Fundaţia OTP Bank România.