LVMH, cea mai mare companie de lux, a anuntat ca este de parereca consumatorii au reinceput sa cheltuiasca, informeaza BBC.
Grupul a raportat un avans cu 13% al vanzarilor in cele treiluni incheiate la 31 martie, depasind estimarile anterioare,multumita cresterii pietelor din SUA si Europa.
Producatorul gentilor Louis Vuitton, cognacurilor Hennessy si alceasurilor Tag Heuer a anuntat vanzari de peste 4,47 miliardeeuro.
LVMH a mentionata ca toate cele cinci divizii ale sale auinregistrat venituri in crestere cu doua cifre.
Vanzarile din primul trimestru la divizia de vinuri si alcool,care produce Moet & Chandon, sampania Ruinart si whisky-ulGlenmorangie, au avansat cu 20% la 635 milioane euro.
Divizia de ceasuri, printre brandurile carora se numara siChaumet, a raportat o crestere de 34% a vanzarilor la 204 milioaneeuro.
Cea mai mare divizie, cea de produse de moda si piele, ainregistrat vanzari in crestere cu 10% la 1,7 miliarde euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels