Louis Vuitton: A revenit nevoia de produse de lux

Ziarul Financiar 13.04.2010

LVMH, cea mai mare companie de lux, a anuntat ca este de parere ca consumatorii au reinceput sa cheltuiasca, informeaza BBC.

Grupul a raportat un avans cu 13% al vanzarilor in cele trei luni incheiate la 31 martie, depasind estimarile anterioare, multumita cresterii pietelor din SUA si Europa.

Producatorul gentilor Louis Vuitton, cognacurilor Hennessy si al ceasurilor Tag Heuer a anuntat vanzari de peste 4,47 miliarde euro.

LVMH a mentionata ca toate cele cinci divizii ale sale au inregistrat venituri in crestere cu doua cifre.

Vanzarile din primul trimestru la divizia de vinuri si alcool, care produce Moet & Chandon, sampania Ruinart si whisky-ul Glenmorangie, au avansat cu 20% la 635 milioane euro.

Divizia de ceasuri, printre brandurile carora se numara si Chaumet, a raportat o crestere de 34% a vanzarilor la 204 milioane euro.

Cea mai mare divizie, cea de produse de moda si piele, a inregistrat vanzari in crestere cu 10% la 1,7 miliarde euro.