Special

EcoNews ZF

EcoNews ZF

Autor: Alina-Elena Vasiliu

21.09.2022, 00:00 38

Reţeaua Carrefour România lansează cea de-a patra ediţie a campaniei Plata cu PET, în 20 de hipermarketuri din ţară, începând cu 22 septembrie 2022. Campania este derulată alături de Coca-Cola HBC România şi GreenPoint Management. Astfel, pentru fiecare PET colectat, clienţii Carrefour primesc un fruct sau o legumă cultivate în România, iar de anul acesta, acelaşi mecanism este aplicat şi pentru doze de aluminiu şi sticlă.

Impact Hub Bucharest şi Innovation Starter au realizat o mapare a startupurilor verzi din România şi Bulgaria, care arată că numărul startupurilor care îşi propun să rezolve probleme climatice sau de mediu este într-o continuă creştere. În total, în raport au fost identificate 150 de startupuri verzi în România şi 115 actori-cheie, care le susţin şi sunt piloni de bază în ecosistem.

Libris.ro, una dintre cele mai mari librării online de pe piaţa locală, a instalat 835 de panouri fotovoltaice pe acoperişul depozitului de carte din Braşov, cu o investiţie care a atins 300.000 de euro. Proiectul a fost implementat de Promelek, furnizor în domeniul instalaţiilor şi echipamentelor electrice, şi va asigura o producţie de 330.000 KW pe an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO