Retailerul de mobilă şIdecoraţiuni interioare Jysk, care operează din 2007 o reţea demagazine în provincie şi-a propus ca în următorii cinci ani săajungă la şapte magazine în Bucureşti. În total, în aceste intervalcompania şi-a propus să deschidă 30-40 de magazine înţară.
Compania a anunţat astăzideschiderea primului magazin din Bucureşti, în Militari ShoppingCenter, pe o suprafaţă de 1.600 de metri pătraţi.
"Anunţăm deschiderea primuluimagazin din Bucureşti, după ce în ultimii patru ani ne-amconcentrat pe principalele oraşe mari din ţară aşa încât săstabilim o prezenţă puternică în România înainte de a intra încompetiţie pe piaţa dinamică şi aglomerată din Capitală", adeclarat Alexandru Bratu, country manager al JYSKRomânia.
Primul magazin deschis în Româniaîn 2007 a fost la Oradea, astăzi singurul oraş unde companiaoperează două spaţii comerciale. Ulterior, reţeaua a fost extinsăcu câte un magazin în Arad, Baia Mare, Constanţa, Cluj, Deva,Galaţi, Piteşti, Satu Mare, Suceava, Târgu Mureş şiTimişoara.
Cu excepţia magazinului din TârguMureş şi a celui din Bucureşti, spaţiile JYSK sunt situate înincinta galeriilor comerciale ale hipermarketurilor Real şi au osuprafaţă medie de 1.500 de metri pătraţi.
Compania a încheiat anul trecut cuo cifră de afaceri de peste 14,5 de milioane de euro, iar anulacesta şi-a bugetat o creştere de 10-12%.
Grupul, cu activitate în 34 deţări, este deţinut de danezul Lars Larsen.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels