Rezultatele vin după un an dificil pentru retailul din România şi din lume, în condiţiile pandemiei de COVID-19, care, în prima fază, a închis centrele comerciale, pentru ca apoi să restricţioneze funcţionarea lor prin diferite măsuri.
Băneasa Developments, compania care administrează mallul Băneasa Shopping City din zona de nord a Capitalei, şi-a redus cifra de afaceri cu 31% în 2020, rezultatul ajungând la 160,7 mil. lei, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Profitul a scăzut şi el aproape la jumătate, situându-se la 73,2 mil. lei. Prin urmare, marja profitului a scăzut la 45%, faţă de 56%, cât fusese în anul anterior.
Rezultatele vin după un an dificil pentru retailul din România şi din lume, în condiţiile pandemiei de COVID-19, care, în prima fază, a închis centrele comerciale, pentru ca apoi să restricţioneze funcţionarea lor prin diferite măsuri. Băneasa Shopping City a fost primul mall din România care şi-a întrerupt voluntar activitatea pe 23 martie, în contextul pandemiei de COVID-19, înainte ca acest lucru să fie impus, iar activitatea a fost reluată în data de 15 iunie 2020.