Primul bilanţ financiar al unui mall după un an de pandemie: Veniturile mallului Băneasa au scăzut cu 30% în 2020, până la 161 mil. lei, iar profitul s-a înjumătăţit. Marja rămâne sus, la 45%

Autor: Alina-Elena Vasiliu 01.04.2021

Rezultatele vin după un an dificil pentru retailul din România şi din lume, în condiţiile pandemiei de COVID-19, care, în prima fază, a închis centrele comerciale, pentru ca apoi să restricţioneze funcţionarea lor prin diferite măsuri.

Băneasa Developments, com­pania care administrează mal­lul Băneasa Shopping City din zona de nord a Capitalei, şi-a redus cifra de afaceri cu 31% în 2020, rezultatul ajungând la 160,7 mil. lei, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Fi­nan­ţe. Profitul a scăzut şi el aproape la jumătate, situându-se la 73,2 mil. lei. Prin urmare, marja pro­fi­tului a scăzut la 45%, faţă de 56%, cât fusese în anul anterior.

Rezultatele vin după un an dificil pentru retailul din Româ­nia şi din lume, în condiţiile pan­de­miei de COVID-19, care, în pri­ma fază, a închis centrele co­mer­ciale, pentru ca apoi să re­stric­ţioneze funcţionarea lor prin di­ferite măsuri. Băneasa Shop­ping City a fost primul mall din Ro­mânia care şi-a întrerupt vo­lun­tar activitatea pe 23 mar­tie, în con­textul pan­demiei de COVID-19, înainte ca acest lucru să fie impus, iar activitatea a fost relua­tă în data de 15 iunie 2020.