Companii

După Afaceri. Micii antreprenori români îşi fac loc pe piaţa de 5 mld. euro a modei şi reinventează tricoul, obiectul de vestimentaţie universal

După Afaceri. Micii antreprenori români îşi fac loc...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

02.09.2020, 19:35 249

Metodele de imprimare sunt numeroase – cutting sau termotransfer, imprimare digitală, sublimare, print & cut, serigrafie, transfer serigrafic, pictură.

Atelier M, ColorEscu, Umur, Daring Trash, Ruvix, RoTrico – sunt doar câteva ateliere din România care au pus în centrul activităţii lor tricoul, un obiect de vestimentaţie universal, ce se poate reinventa la infinit, scrie revista lunară de lifestyle de lux După Afaceri Premium. Tricoul pare să trăiască o nouă perioadă de glorie, de câţiva ani producătorii căutând tot felul de idei care să-l scoată din anonimat. Fie că e vorba despre mesaje explicite, în cuvinte, fie că sunt imagini, emoticoane, chiar coduri QR care conduc la conţinut pe internet, tricoul este în sine o modalitate de exprimare.

„Tricoul este un trend în sine. De la statutul său de articol vestimentar sport, a ajuns să aibă influenţe casual, să fie expresiv şi să reprezinte o persoană lejeră, sigură pe sine şi liberă de constrângeri de stil rigid definite. Imprimeul rămâne cea mai evidentă formă de reprezentare a preferinţelor. Dacă, până acum 10-20 de ani, puteai găsi doar tricouri cu formaţia preferată sau cu echipa de sport, acum găseşti de la animale de companie – pisică, pasăre, reptilă – până la  hobbyuri şi tabieturi – cafea, maşini de colecţie, îngheţată, brioşe, călătorii“, povesteşte Mădălina Klement, o antreprenoare care deţine, în Braşov, Atelier M, un butic de creaţie conturat în jurul picturilor pe textile, unde tricoul este piesa de rezistenţă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO