Adriana Goicea, şefa agenţiei de turism Cocktail Holidays, cu afaceri de circa 14 milioane de euro anul trecut, spune că cererea pentru vacanţele în străinătate este în creştere în condiţiile în care preţurile sunt mai reduse comparativ cu 2007-2008 (fără a preciza valoarea) şi că în ultimii ani observă o cerere mare pentru vacanţe în destinaţii calde de revelion.
„Din 2011, românii pleacă din ce în ce mai mult în străinătate să-şi facă vacanţele. În 2012 am reuşit să revenim la nivelul din 2008“, a spus Adriana Goicea, proprietarul agenţiei de turism Cocktail Holidays, în cadrul emisiunii ZF Live de joi 12 decembrie. Ea a mai adăugat că în 2008 clienţii îşi cumpărau două-trei vacanţe pe an. Datele de la Ministerul de Finanţe arată că în 2008 compania avea afaceri de circa 49 mil. lei (13 mil. euro), care s-au redus însă în anii 2009-2010, ca în 2011 să revină aproape de nivelul de dinainte de criză, iar în 2012 să îl depăşească.