Cererea pentru revelion în destinaţii calde a crescut

Autori: Octavian Calei , Mirabela Tiron 17.12.2013
Adriana Goicea, şefa agenţiei de turism Cocktail Holidays, cu afaceri de circa 14 mi­lioane de euro anul trecut, spune că cererea pentru vacanţele în străinătate este în creştere în condiţiile în care preţurile sunt mai reduse comparativ cu 2007-2008 (fără a preciza valoarea) şi că în ultimii ani observă o cerere mare pentru vacanţe în destinaţii calde de revelion.
 
„Din 2011, românii pleacă din ce în ce mai mult în străinătate să-şi facă vacanţele. În 2012 am reuşit să revenim la nivelul din 2008“, a spus Adriana Goicea, proprietarul agenţiei de turism Cocktail Holidays, în cadrul emisiunii ZF Live de joi 12 decembrie. Ea a mai adăugat că în 2008 clienţii îşi cumpărau două-trei vacanţe pe an. Datele de la Ministerul de Finanţe arată că în 2008 compania avea afaceri de circa 49 mil. lei (13 mil. euro), care s-au redus însă în anii 2009-2010, ca în 2011 să revină aproape de nivelul de dinainte de criză, iar în 2012 să îl depăşească.