Companii

Ce retaileri s-au „aventurat” pe Calea Victoriei pentru a lua ochii cumpărătorilor: Ikea şi brandurile de modă Bigotti şi Roberto Italia animă atmosfera, după o perioadă de închideri

Calea Victoriei, unul dintre bulevardele celebre ale Bucureştiului, emblematic din punct de vedere comercial, pare să se revigoreze după ce noi retaileri şi-au făcut curaj să deschidă magazine în zonă.

Ikea, Bigotti şi bran­dul italienesc Roberto Italia sunt câţiva dintre chiriaşii care s-au uitat către Calea Victoriei pentru a-şi semnala pre­zenţa cu spaţii co­merciale, deşi clădirile de pe bulevard sunt vechi şi multe dintre ele au nevoie de lucrări de consolidare.

Retailerul suedez de mobilă Ikea a ocupat un spaţiu la numărul 46 de pe Calea Victoriei, unde însă nu sunt vândute produse, spaţiul fiind amenajat sub numele Popas Urban. Locaţia este deschisă până la sfârşitul lunii martie.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.