Ce retaileri s-au „aventurat” pe Calea Victoriei pentru a lua ochii cumpărătorilor: Ikea şi brandurile de modă Bigotti şi Roberto Italia animă atmosfera, după o perioadă de închideri
Autor:
Alina-Elena Vasiliu
05.03.2017
Calea Victoriei, unul dintre bulevardele celebre ale Bucureştiului, emblematic din punct de vedere comercial, pare să se revigoreze după ce noi retaileri şi-au făcut curaj să deschidă magazine în zonă.
Ikea, Bigotti şi brandul italienesc Roberto Italia sunt câţiva dintre chiriaşii care s-au uitat către Calea Victoriei pentru a-şi semnala prezenţa cu spaţii comerciale, deşi clădirile de pe bulevard sunt vechi şi multe dintre ele au nevoie de lucrări de consolidare.
Retailerul suedez de mobilă Ikea a ocupat un spaţiu la numărul 46 de pe Calea Victoriei, unde însă nu sunt vândute produse, spaţiul fiind amenajat sub numele Popas Urban. Locaţia este deschisă până la sfârşitul lunii martie.