Brandul Moldovan-Carmangeria Sânnicoară, operat de compania Cosm Fan Carmangerie, pusă pe picioare de familia Moldovan din judeţul Cluj în anul 1994, a ajuns în prezent la o reţea de 29 de magazine, un număr de 321 de angajaţi şi afaceri de 20 mil. euro, iar în contextul pandemiei de COVID-19 s-a adaptat la cerinţele pieţei şi a redirecţionat volumele destinate iniţial sectorului HoReCa, ce este în „stand by“ momentan, către clienţii persoane fizice, prin serviciu de livrări la domiciliu. „A existat o scădere de 100% a vânzărilor în HoReCa şi în zona de catering, în prima parte a lunii martie, care s-a compensat mai apoi cu o creştere. Deocamdată lucrăm la capacitate obişnuită şi ne descurcăm. Din a doua jumătate a lunii martie ne-am adaptat pieţei şi am început serviciul de livrări la domiciliu, care să ne permită să fim aproape de consumator la fel ca înainte“, a spus pentru ZF Cosmin Moldovan, director general al brandului Moldovan-Carmangeria Sânnicoară.