O carmangerie din Cluj cu afaceri de 20 mil. euro: „Ne-am adaptat pieţei şi am început serviciul de livrări la domiciliu. Am reorganizat turele de personal astfel încât să existe un interval de minimum o oră între echipe pentru evitarea contactului între schimburi şi efectuarea completă a dezinfectării.“

Autor: Florentina Niţu 08.04.2020

Brandul Moldovan-Carmangeria Sânnicoară, operat de compania Cosm Fan Carmangerie, pusă pe picioare de fa­mi­lia Moldovan din judeţul Cluj în anul 1994, a ajuns în prezent la o reţea de 29 de magazine, un număr de 321 de an­gajaţi şi afa­ceri de 20 mil. euro, iar în con­tex­tul pan­de­miei de COVID-19 s-a adaptat la cerinţele pie­ţei şi a redirecţionat volumele des­ti­na­te iniţial sectorului HoReCa, ce este în „stand by“ momentan, către clienţii per­soa­ne fizice, prin serviciu de livrări la do­mi­ciliu. „A existat o scădere de 100% a vânzărilor în HoReCa şi în zona de catering, în prima parte a lunii martie, care s-a compensat mai apoi cu o creş­tere. Deocamdată lucrăm la capacitate obişnuită şi ne descurcăm. Din a doua jumătate a lunii martie ne-am adaptat pieţei şi am început serviciul de livrări la domiciliu, care să ne permită să fim aproa­pe de consumator la fel ca înainte“, a spus pentru ZF Cosmin Moldovan, director general al brandului Moldovan-Carmangeria Sânnicoară.