Business Internaţional

Războiul de pe piaţa capsulelor de cafea în valoare de 5 miliarde de euro se înteţeşte

Războiul de pe piaţa capsulelor de cafea în valoare de 5 miliarde de euro se înteţeşte

Foto: Shutterstock

Autor: Octavian Calei

23.09.2012, 12:44 1605

Starbucks, cea mai mare companie de cafea din lume, intră pe piaţa capsulelor de cafea prin lansarea de săptămâna aceasta a aparatelor espresso Verismo, o piaţă estimată la 6,6 miliarde de dolari (5,1 miliarde euro) de către agenţia Euromonitor, scrie Financial Times.

Capsulele de cafea reprezintă un domeniu cu potenţial în industria globală alimentară.

Producătorii de capsule de cafea doresc să acapareze clienţii prin aparatele espresso care funcţionează numai cu rezervele compatibile, urmând modelul de afaceri al producătorilor de imprimante. Acest avantaj, precum şi marjele de profit de 20-30% au atras şi alţi jucători pe piaţă. Peste 50 de sisteme espresso cu capsule concurează acum cu Nestle Nespresso, principalul jucător la ora actuală.

Aparatele Verismo ale companiei Starbucks sunt fabricate de firma germană Kruger şi se vor comercializa pentru început, în SUA, Canada, Franţa, Germania, Austria şi Marea Britanie. Preţul aparatului va fi de 149 de euro în Europa.

Piaţa capsulelor de cafea continuă să crească într-un ritm mai alert decât cea a cafelei boabe, măcinată sau instant, potrivit datelor Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO