Business Hi-Tech

RCS&RDS intra cu publicitate pe TV. Bugetul este estimat la 200.000 de euro

04.11.2009, 23:05 82

RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori telecom dinRomania, a inceput sa isi promoveze serviciile printr-o campanie depublicitate TV cu un buget estimat de surse din piata la 0,2 mil.euro - o actiune neobisnuita pentru operatorul controlat de omul deafaceri local Zoltan Teszari. In intreaga sa istorie RCS&RDS aavut doar cateva campanii de publicitate pe TV, strategia decrestere a operatorului bazandu-se pe tarifele agresive si agentiide vanzare din usa in usa. Campania RCS promoveaza toateserviciile, inclusiv cele de telefonie mobila din Spania, sivizeaza in buna parte clientii potentiali din mediul rural, avandin vedere ca printre putinele posturi TV care difuzeaza spoturilesunt unele specializate in muzica populara.
RCS, numarul unu pe cablul TV in Romania cu 1,4 milioane declienti, s-a bazat pana acum pe atragerea utilizatorilor si catrecelelalte servicii, iar campania TV ar putea semnaliza intentiaoperatorului de a tinti noi categorii de utilizatori. RCS are pesteun milion de clienti si pentru fiecare din serviciile de telefoniefixa, mobila si internet. Contactati de ZF, oficialii RCS nu auraspuns intrebarilor referitoare la campania de promovare. Anultrecut RCS&RDS a obtinut venituri de 387 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO