♦ „Ne îndreptăm atenţia către companii care au în portofoliu produse asemănătoare sau complementare celor dezvoltate de SoftOne, de la aplicaţii de contabilitate, soluţii ERP şi softuri dedicate industriei de HoReCa. Urmărim să ne diversificăm gama de soluţii comercializate.“
Grupul SoftOne, lider în furnizarea de soluţii business software din Grecia şi Europa de Sud-Est, prezent pe piaţa locală prin intermediul subsidiarei SoftOne România, vizează expansiunea la nivel naţional şi îşi îndreaptă atenţia către potenţiale achiziţii, a spus pentru ZF Radu Opriş, care a preluat recent funcţia de general manager internaţional al Softone Group.
„Strategia de dezvoltare a grupului SoftOne se bazează pe extinderea portofoliului de produse şi servicii pe care le oferim, astfel încât să devenim cât mai competitivi pe piaţă. În România, ne dorim să facem acest lucru şi prin achiziţii. Ne îndreptăm atenţia către companii care au în portofoliu produse asemănătoare sau complementare celor dezvoltate de SoftOne, de la aplicaţii de contabilitate, soluţii ERP şi chiar la softuri dedicate industriei de HoReCa. Urmărim să ne diversificăm gama de soluţii comercializate şi să accelerăm dezvoltarea companiei în plan local“, a spus Radu Opriş.