RCS&RDS intra cu publicitate pe TV. Bugetul este estimat la 200.000 de euro
RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori telecom din
Romania, a inceput sa isi promoveze serviciile printr-o campanie de
publicitate TV cu un buget estimat de surse din piata la 0,2 mil.
euro - o actiune neobisnuita pentru operatorul controlat de omul de
afaceri local Zoltan Teszari. In intreaga sa istorie RCS&RDS a
avut doar cateva campanii de publicitate pe TV, strategia de
crestere a operatorului bazandu-se pe tarifele agresive si agentii
de vanzare din usa in usa. Campania RCS promoveaza toate
serviciile, inclusiv cele de telefonie mobila din Spania, si
vizeaza in buna parte clientii potentiali din mediul rural, avand
in vedere ca printre putinele posturi TV care difuzeaza spoturile
sunt unele specializate in muzica populara.
RCS, numarul unu pe cablul TV in Romania cu 1,4 milioane de
clienti, s-a bazat pana acum pe atragerea utilizatorilor si catre
celelalte servicii, iar campania TV ar putea semnaliza intentia
operatorului de a tinti noi categorii de utilizatori. RCS are peste
un milion de clienti si pentru fiecare din serviciile de telefonie
fixa, mobila si internet. Contactati de ZF, oficialii RCS nu au
raspuns intrebarilor referitoare la campania de promovare. Anul
trecut RCS&RDS a obtinut venituri de 387 mil. euro.