Business Hi-Tech

Gigantul Meta a înfiinţat o divizie pentru a lansa servicii / opţiuni cu plată pe Facebook, Instagram şi WhatsApp

Gigantul Meta a înfiinţat o divizie pentru a lansa...
02.09.2022, 00:03 100

Gigantul american Meta a înfiinţat o organizaţie separată a cărei misiune este să identifice şi apoi să construiască servicii sau opţiuni pentru care compania să-i poată taxa pe utilizatorii Facebook, Instagram şi WhatsApp, conform unei note interne, obţinute de publicaţia The Verge.

Noua divizie este prima incursiune serioasă a Meta în construirea de funcţii plătite în principalele sale aplicaţii sociale, toate trei având miliarde de utilizatori. Mutarea are loc după ce businessul cu reclame al Meta a fost grav afectat de modificările Apple în vederea protejării intimităţii utilizatorilor săi dar şi de o reducere mai largă a bugetelor de promovare. Într-un interviu pentru The Verge, vicepreşedintele Meta pentru monetizare care supraveghează grupul, John Hegeman, a declarat că gigantul social media este încă angajat să-şi dezvolte afacerea cu reclame şi că nu are de gând să lase oamenii să plătească pentru a dezactiva reclamele din aplicaţiile sale. „Cred că vedem oportunităţi de a construi noi tipuri de produse, caracteristici şi experienţe pentru care oamenii ar fi dispuşi să plătească şi pentru care ar fi încântaţi să plătească“, a spus el. El a refuzat să detalieze caracteristicile plătite care sunt luate în considerare. Veniturile Meta provin aproape în întregime din reclame. Pe termen mai lung, Meta estimează că funcţiile plătite vor deveni o parte mai semnificativă a afacerii sale. „Pe un orizont de timp de cinci ani, cred că poate muta cu adevărat acul şi poate face o diferenţă destul de semnificativă.“

John Hegeman, vicepreşedintele Meta pentru monetizare

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO