ZF 24

Soper, InterContinental: sistemul international de rezervari asigura 40% din numarul de clienti ai hotelului

07.09.2008, 19:30 16

Hotelul de cinci stele InterContinental din Capitala, estimeaza in acest an o scadere a gradului de ocupare pe fondul crizei mondiale si a cresterii competitei interne, numarul mai mic de clienti fiind oarecum compensat de incasarile din organizarea de evenimente.

"Anul acesta ne asteptam la o crestere de 30% a incasarilor pe partea de evenimente comparativ cu 2007, iar pana in luna august am fost in grafic. Cresterea pe partea de evenimente se datoreaza schimbarilor pe care le-am facut in hotel", a spus Johnatan Soper, general manager InterContinental Bucuresti.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt masurile care au fost luate in momentul trecerii hotelului sub contract de management si ce cifra de afaceri si-a bugetat IntreContinental pentru acest an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO