ZF 24

Sandero vs. Logan: Cum si-au facut loc pe piata cele doua embleme Dacia

22.10.2008, 19:15 18

In 2004, Dacia Logan, pariul low-cost al lui Carlos Ghosn, CEO-ul Renault, reusea sa depaseasca toate estimarile, cu vanzari de 20.000 de unitati pe piata locala la patru luni de la lansare. Patru ani mai tarziu, al doilea proiect low-cost al constructorului francez Sandero, vindea, tot intr-un interval de patru luni, peste 28.000 de masini, insa pe pietele externe.

Daca Dacia Logan a facut furori in Romania imediat dupa lansare, Sandero pare sa fie noul motor pentru cresterea vanzarilor Renault in Europa. Datele centralizate de ZF, care iau in calcul vanzarile celor doua marci in primele patru luni de la lansarea pe piata arata ca Sandero a depasit cu aproape 10.000 de unitati livrarile totale ale modelului Logan din 2004.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce asteptari are constructorul Renault de la noul model Sandero.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO