ZF 24

Posta franceza cumpara 60% din grupul roman de marketing direct Hit Mail

23.03.2009, 16:43 125

Grupul francez Mediapost, filiala a La Poste, serviciul postal al Frantei, a devenit actionar al holdingului Hit Mail, specializat in marketing direct si mailing neadresat, prin preluarea unui pachet de 60% din capital, potrivit Mediafax. Anterior tranzactiei, titlurile companiei erau detinute de Marian Seitan, cu o participatie de 87,57%, si Raluca Seitan, cu 12,43%.

Seitan, care va ramane la conducerea companiei pe pozitia de managing director, a ramas cu un pachet de 40% din titluri. Nathalie Andrieux, director general al Mediapost in Franta, va ocupa functia de presedinte al Consiliului de Administratie al Mediapost Hit Mail.

Compania Hit Mail a facut in Romania in 2007 un profit net de 350.000 de euro la afaceri de 3,8 mil. euro. La finele anului 2007, compania avea 155 de angajati, potrivit datelor furnizate de Ministerul finantelor.

Compania sustine ca are o baza de date cu 240.000 de persoane fizice din Romania, catre care pot fi transmise diverse comunicari comerciale. De asemenea, Hit Mail sustine ca detine o baza de date cu companii active in Romania, care include informatii de contact ale persoanelor din management si alte date despre firme. Potrivit datelor furnizate de pe site-ul Hit Mail, compania detine o cota de 25% din piata locala de marketing direct.

Pe langa Hit Mail Romania, grupul include companiile Inbox Marketing, Create Direct, Hit Mobile Marketing, Interactions si Hit Mail Bulgaria. Grupul Hit Mail a raportat anul trecut o cifra de afaceri consolidata de 7,8 milioane de euro, in crestere cu 45% fata de 2007.

Grupul Mediapost a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 440 milioane de euro, avand operatiuni in Franta, Spania si Portugalia. Mediapost are 15.000 de angajati in Franta si distribuie anual zece miliarde de tiparituri si mostre.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO