ZF 24

Piata alimentelor pentru copii merge cu pasi mari spre 50 mil. euro, dar consumul este cel mai scazut din Europa

04.06.2008, 19:45 22

"Piata de baby food va ajunge la sfarsitul acestui an la aproximativ 52 de milioane de euro, in crestere cu 22,6% fata de valoarea de 43 de milioane de euro obtinuta in 2007, cand a avut un avans de 28% fata de anul precedent", a declarat Dana Nacheva, director de marketing al Milupa Romania, parte a diviziei Danone Baby Nutrition.

Primii sapte producatori locali de alimente pentru copii, companiile Milupa Romania (cu brandurile Bebelac si Milupa), Nestle (prezent cu Nestle, Lactogen, Nan si Beba), Humana (Humana), Hipp (Hipp), Abbot (Similac), Remetea (Lactovit si Re Milk) si Ulker (Hero Baby), detin 90% din piata de peste 40 de milioane de euro.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt segmentele pietei de baby food si ce cred reprezentantii principalilor jucatori despre piata din Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO