ZF 24

Matanya Schwartz, directorul Strauss: Investim anual 7 milioane de euro in branduri

31.07.2008, 20:15 15

Dupa schimbarea numelui companiei din Elite in Strauss, Schwartz spune ca focusul vor fi brandurile, iar strategia de abordare a pietei va include lansarea unor marci premium din portofoliul international.

"Investim 7 mil. euro pe an in brandurile noastre - in marketing, cercetare. Suntem o companie foarte ancorata in piata, de aceea procentul cheltuielilor de marketing in cifra de afaceri (10%) este peste cel al altor companii, care de obicei se invart in jurul a 5-7% din cifra de afaceri ", afirma Matanya Schwartz.
In prezent, Strauss activeaza pe piata locala cu Elita, Selected si Fort, marci care concureaza in principal cu Jacobs si Tchibo.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce cota de piata are Strauss Romania si ce vanzari a realizat aceasta anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO