ZF 24

eMag, cel mai mare retailer IT&C din Romania, a inchis 2009 cu afaceri de 64 mil. euro, in scadere cu 12%

23.02.2010, 11:26 46

eMag, cel mai mare retailer IT&C din Romania, a incheiatanul 2009 cu o cifra de afaceri de 64 milioane euro, cu 12% subnivelul anului 2008 si aproape de estimarile initiale ale companiei(66 mil. euro). Evolutia la nivel de an nu a fost una liniara,vanzarile osciland de la scadere cu 40% (luna mai), la crestere cu35% (luna decembrie) in comparatie cu lunile similare din 2008,potrivit reprezentantilor companiei.

"2009 a fost un an atipic, greu predictibil, incheiat de noi cu ousoara scadere raportandu-ne la anul anterior. In conditiile uneiscaderi dramatice, cu 40 de procente, a pietei in care activam, deretail IT&C, electronice si electrocasnice, rezultatul nostrueste unul bun per ansamblu, reusind sa crestem cota de piata siavand profit", declara Radu Apostolescu, director de marketingeMAG.
Segmentul care a inregistrat cele mai mari vanzari este cel allaptopurilor si netbook-urilor, unde eMag sustine ca este lider depiata cu 20% din vanzari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO