eMag, cel mai mare retailer IT&C din Romania, a inchis 2009 cu afaceri de 64 mil. euro, in scadere cu 12%

Autor: Adrian Seceleanu 23.02.2010

eMag, cel mai mare retailer IT&C din Romania, a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 64 milioane euro, cu 12% sub nivelul anului 2008 si aproape de estimarile initiale ale companiei (66 mil. euro). Evolutia la nivel de an nu a fost una liniara, vanzarile osciland de la scadere cu 40% (luna mai), la crestere cu 35% (luna decembrie) in comparatie cu lunile similare din 2008, potrivit reprezentantilor companiei.

"2009 a fost un an atipic, greu predictibil, incheiat de noi cu o usoara scadere raportandu-ne la anul anterior. In conditiile unei scaderi dramatice, cu 40 de procente, a pietei in care activam, de retail IT&C, electronice si electrocasnice, rezultatul nostru este unul bun per ansamblu, reusind sa crestem cota de piata si avand profit", declara Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
Segmentul care a inregistrat cele mai mari vanzari este cel al laptopurilor si netbook-urilor, unde eMag sustine ca este lider de piata cu 20% din vanzari.