eMag, cel mai mare retailer IT&C din Romania, a inchis 2009 cu afaceri de 64 mil. euro, in scadere cu 12%
eMag, cel mai mare retailer IT&C din Romania, a incheiat
anul 2009 cu o cifra de afaceri de 64 milioane euro, cu 12% sub
nivelul anului 2008 si aproape de estimarile initiale ale companiei
(66 mil. euro). Evolutia la nivel de an nu a fost una liniara,
vanzarile osciland de la scadere cu 40% (luna mai), la crestere cu
35% (luna decembrie) in comparatie cu lunile similare din 2008,
potrivit reprezentantilor companiei.
"2009 a fost un an atipic, greu predictibil, incheiat de noi cu o
usoara scadere raportandu-ne la anul anterior. In conditiile unei
scaderi dramatice, cu 40 de procente, a pietei in care activam, de
retail IT&C, electronice si electrocasnice, rezultatul nostru
este unul bun per ansamblu, reusind sa crestem cota de piata si
avand profit", declara Radu Apostolescu, director de marketing
eMAG.
Segmentul care a inregistrat cele mai mari vanzari este cel al
laptopurilor si netbook-urilor, unde eMag sustine ca este lider de
piata cu 20% din vanzari.