ZF 24

Criza a inghetat cheful de petrecere al companiilor

10.06.2009, 13:14 28

Fie ca vorbim despre cateringul de eveniment, de pranz (comenzi cu livrare la adresa) sau industrial (asigurarea meselor angajatilor unei organizatii in baza unui contract pe termen lung), firmele de catering din Romania au crescut in ultimii ani cot la cot cu mediul de afaceri.

Dintre aceste modele de business, cateringul de eveniment, cel care aduce jumatate din veniturile firmelor de profil, a crescut in tandem cu dezvoltarea pietei de PR si de evenimente, dat fiind ca cei mai multi dintre clientii cu care lucreaza in mod constant firmele de catering sunt agentii de publicitate sau de organizare de evenimente. Odata cu primele semne ale crizei, primele bugete la care companiile au umblat au fost cele pentru petreceri: “Bugetele alocate pentru evenimente sunt usor mai mici anul acesta”, spune Oana Marinescu, directorul de marketing al Gala Catering, una dintre cele mai vechi firme de pe piata.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO