Bunge România este liderul pieţei de ulei, cu afaceri de aproape 2 miliarde de lei în 2018.
Compania Bunge România, prin care gigantul american cu acelaşi nume îşi operează activităţile de producţie de ulei sub brandurile Floriol şi Unisol, a constituit o echipă operativă care să pună în aplicare toate măsurile de prevenţie în faţa COVID-19, astfel încât angajaţii sau partenerii de afaceri să nu fie expuşi riscurilor de a intra în contact cu persoane infectate şi să continue activitatea.
„Peste tot unde firma noastră are birouri sau reprezentanţi, am sporit măsurile de igienizare şi de distanţare socială. Am luat şi măsuri de precauţie: verificăm temperatura angajaţilor şi vizitatorilor care intră în unităţile noastre, am decis să se lucreze de acasă acolo unde acest lucru a fost posibil şi am întocmit planuri de urgenţă. (...) Avem capacitatea de a ne adapta la modul în care va evolua pandemia de COVID-19 în următoarele săptămâni şi luni”, a spus pentru ZF reprezentanţii departamentului de comunicare al Bunge.