ZF 24

Bunge România: Avem capacitatea de a ne adapta la modul în care va evolua pandemia de COVID-19 în următoarele săptămâni şi luni

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Florentina Niţu

15.04.2020, 19:40 1231

Bunge România este liderul pieţei de ulei, cu afaceri de aproape 2 miliarde de lei în 2018.

Compania Bunge România, prin care gigantul american cu acelaşi nume îşi operează activităţile de producţie de ulei sub brandurile Floriol şi Unisol, a constituit o echipă operativă care să pună în aplicare toate măsurile de prevenţie în faţa COVID-19, astfel încât angajaţii sau partenerii de afaceri să nu fie expuşi riscurilor de a intra în contact cu persoane infectate şi să continue activitatea.  

„Peste tot unde firma noastră are bi­ro­uri sau repre­zen­tanţi, am sporit măsurile de igi­enizare şi de distanţare so­cială. Am luat şi măsuri de pre­ca­uţie: verificăm temperatura anga­jaţilor şi vizitatorilor care intră în unităţile noastre, am decis să se lucreze de acasă acolo unde acest lucru a fost posibil şi am întocmit planuri de urgenţă. (...) Avem capacitatea de a ne adapta la modul în care va evolua pandemia de COVID-19 în urmă­toarele săptămâni şi luni”, a spus pentru ZF reprezentanţii departamentului de comunicare al Bunge.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO