Supliment ZF Branduri românești
(P) O ÎMBRĂŢIŞARE DULCE PENTRU UN STROP DE FERICIRE
(P) O ÎMBRĂŢIŞARE DULCE PENTRU UN STROP DE FERICIRE 2 mar 2021

Măgura este prima mini prăjitură ambalată din ţara noastră, fiind şi acum un etalon al categoriei, recunoscută pentru blatul său pufos care aduce aminte de prăjiturile făcute în casă şi gustul său unic care te învăluie ca o îmbrătişare.  Povestea Măgura începe în...

citește mai mult
(P) Mobexpert. Brandul românesc nr. 1 în mobilier şi decoraţiuni, de peste 28 de ani
(P) Mobexpert. Brandul românesc nr. 1 în mobilier şi decoraţiuni, de peste 28 de ani 1 mar 2021

Povestea Mobexpert a început în 1993, într-un spaţiu de numai 150 de metri pătraţi, în magazinul Unirii din Bucureşti, iar în prezent a ajuns la o reţea de 26 de magazine, opt fabrici concentrate în patru centre de producţie, trei platforme logistice şi clienţi externi în cele...

citește mai mult
(P) ALBALACT împlineşte 50 de ani de tradiţie, evoluţie şi inovaţie în industria românească a lactatelor
(P) ALBALACT împlineşte 50 de ani de tradiţie, evoluţie şi inovaţie în industria românească a lactatelor 1 mar 2021

Albalact este producătorul de lactate nr.1 din România  Albalact este lider în categoriile unt şi smântână cu brand-ul tradiţional Albalact şi în categoria lapte cu brand-ul Zuzu Pe segmentul iaurt, Albalact este al doilea mare producător, cu brand-ul Zuzu ...

citește mai mult
Cele mai valoroase 25 de afaceri antreprenoriale româneşti sunt evaluate la 23 de miliarde de euro
Cele mai valoroase 25 de afaceri antreprenoriale româneşti sunt evaluate la 23 de miliarde de euro 28 feb 2021

Antreprenorii români cu greutate au creat în cele trei decenii de capitalism branduri de consum precum Dedeman, Bitdefender, Altex sau Catena care valorează astăzi sute de milioane sau chiar miliarde de euro fiecare.

citește mai mult
(P) ROM, Senzaţii tari din 1964
(P) ROM, Senzaţii tari din 1964 26 feb 2021

Cu o tradiţie de peste 55 de ani, ROM este primul baton produs în România, care a devenit un simbol naţional, un brand reprezentativ pentru ţară şi poporul român.   Autenticitate Purtând cu mândrie culorile tricolorului, ROM setează contextul originar al produsului...

citește mai mult
(P) Auchan celebrează mărcile autohtone cu tradiţie, printr-o iniţiativă unică: Clubul Mărci Emblematice Româneşti
(P) Auchan celebrează mărcile autohtone cu tradiţie, printr-o iniţiativă unică: Clubul Mărci Emblematice Româneşti 26 feb 2021

Din dorinţa de a aduce în atenţia românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Auchan a lansat  Clubul Mărci Emblematice Româneşti  şi, în cadrul acestuia, secţiunea  Clubul Mărci Româneşti de 100 de ani . Prin acest proiect,...

citește mai mult
Pandemia a deschis apetitul consumatorilor pentru „made in RO“. Cât contează însă un brand local când vine vorba de dezinfectant, produsul vedetă al lui 2020?
Pandemia a deschis apetitul consumatorilor pentru „made in RO“. Cât contează însă un brand local când vine vorba de dezinfectant, produsul vedetă al lui 2020? 26 feb 2021

Vânzările de dezinfectant de mâini au crescut cu 900%, adică de zece ori, în 2020 faţă de anul anterior, aceste produse devenind pentru români, aproape peste noapte, o necesitate după ce ani la rând au fost folosite cu regularitate fie de misofobi, fie de cei care călătoreau în zone exotice.

citește mai mult
Puţine branduri şi-au găsit locul pe piaţa măştilor de protecţie, unde produsele care se vând sunt mai degrabă „no name“. Cum şi-au ales numele cei care au pariat totuşi pe această strategie?
Puţine branduri şi-au găsit locul pe piaţa măştilor de protecţie, unde produsele care se vând sunt mai degrabă „no name“. Cum şi-au ales numele cei care au pariat totuşi pe această strategie? 26 feb 2021

Dr.Albert, de exemplu, este brandul pe care l-a ales grupul Taparo atunci când a decis să acceseze nişa măştilor de protecţie.

citește mai mult
Cum se reflectă apetitul românilor pentru produse şi branduri locale în oferta magazinelor?
Cum se reflectă apetitul românilor pentru produse şi branduri locale în oferta magazinelor? 26 feb 2021

Apetitul consumatorilor pentru produse locale, fabricate în România, este deja cunoscut. Dorinţa producătorilor de a satisface această cerere şi de a-şi majora vânzările este logică. Întrebarea care rămâne este cum se văd aceste lucruri pe rafturile magazinelor.

citește mai mult
Brandurile româneşti ale retailerilor străini: lanţurile de hipermarketuri şi supermarketuri dezvoltă propriile mărci autohtone
Brandurile româneşti ale retailerilor străini: lanţurile de hipermarketuri şi supermarketuri dezvoltă propriile mărci autohtone 26 feb 2021

Cinci din cei zece jucători din comerţul modern au dezvoltat în ultimii ani mărci private româneşti, iniţiativa apărând într-o perioadă în care consumatorii vor să cumpere tot mai mult local.

citește mai mult
Câteva zeci de branduri locale pun România pe harta lumii. Apa, cosmeticele, pufuleţii sau ciocolata car­­­e pleacă de pe plaiurile mioritice ajung să fie încercate de consumatori din peste 50 de ţări de pe toate continentele
Câteva zeci de branduri locale pun România pe harta lumii. Apa, cosmeticele, pufuleţii sau ciocolata car­­­e pleacă de pe plaiurile mioritice ajung să fie încercate de consumatori din peste 50 de ţări de pe toate continentele 26 feb 2021

Automobilul Dacia şi antivirusul Bitdefender sunt cele mai folosite produse „made in Romania“, fiecare dintre ele ajungând la un număr foarte mare de consumatori.

citește mai mult
„Buy local“ a fost unul dintre sloganurile pandemiei. Poate el să devină o adevărată cultură, şi nu doar un trend?
„Buy local“ a fost unul dintre sloganurile pandemiei. Poate el să devină o adevărată cultură, şi nu doar un trend? 26 feb 2021

Eu am lansat Vacaju în octombrie 2020, în plină pandemie, şi pot spune că acest trend ne-a ajutat. Oamenii au fost mai interesaţi şi mai dornici să încerce produsele Vacaju prin prisma faptului că este un produs românesc, deşi laptele de caju nu este ceva cunoscut în cultura locală.

citește mai mult
Brandul care porneşte de la fundaţie. Zece dintre cei mai mari constructori din România şi-au transformat companiile în adevărate „etichete“. Cum funcţionează brandingul pe şantiere?
Brandul care porneşte de la fundaţie. Zece dintre cei mai mari constructori din România şi-au transformat companiile în adevărate „etichete“. Cum funcţionează brandingul pe şantiere? 26 feb 2021

Au afaceri de zeci sau sute de milioane de lei şi şi-au pus semnătura pe unele dintre cele mai mari proiecte din real-estate-ul românesc.

citește mai mult
Care sunt brandurile româneşti care s-au „evaporat“ în ultimii doi ani sau care îşi aşteaptă dispariţia?
Care sunt brandurile româneşti care s-au „evaporat“ în ultimii doi ani sau care îşi aşteaptă dispariţia? 26 feb 2021

La sfârşitul lui iulie 2020, magazinele cu produse de panificaţie Casa Brutarilor, deţinute Dragoş Şerb, au pus lacătul pe uşă după ce vânzările scăzuseră cu 80% de la debutul pandemiei, în contextul restricţiilor impuse.

citește mai mult
Cine sunt ambasadorii brandurilor româneşti? Cu cine îşi asociază imaginea afacerile locale?
Cine sunt ambasadorii brandurilor româneşti? Cu cine îşi asociază imaginea afacerile locale? 26 feb 2021

Acum câţiva ani, ciobanul Ghiţă, Dorel, văru’ şi zânul erau personajele din recla­mele brandurilor locale, figuri în jurul că­rora se ţesuse o poveste şi se conturase un caracter emblematic pentru consu­matorii români.

citește mai mult

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.