Prima pagina

Vanzarile de LCD-uri cresc consumul de bere

31.07.2008, 11:58 22

"Romanul mai are o trasatura specifica, aceea de a-si crea mult mai multe ocazii de consum decat alte natii", a declarat Marian Olteanu, new product development manager, Ursus, in cadrul clubului BUSINESS Magazin. "Adica are o familie destul de mare si, atunci cand isi umple cosul, se gandeste ca mai vine cineva in vizita, deci cumpara mai mult, mai face o petrecere, asa ca trebuie sa aiba mai mult decat i-ar trebui doar pentru consumul propriu. Spre exemplu, isi cumpara un LCD. In mod clar, isi va chema prietenii, la o bere, sa se uite cu totii la un meci la televizorul cel nou. Si daca numaram cate televizoare noi s-au cumparat anul trecut, iata tot atatea ocazii de baut bere, care inainte nu existau", a explicat Olteanu.

Cititi mai multe despre tendintele de consum ale romanilor pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO