Vanzarile de LCD-uri cresc consumul de bere

Ziarul Financiar 31.07.2008
"Romanul mai are o trasatura specifica, aceea de a-si crea mult mai multe ocazii de consum decat alte natii", a declarat Marian Olteanu, new product development manager, Ursus, in cadrul clubului BUSINESS Magazin. "Adica are o familie destul de mare si, atunci cand isi umple cosul, se gandeste ca mai vine cineva in vizita, deci cumpara mai mult, mai face o petrecere, asa ca trebuie sa aiba mai mult decat i-ar trebui doar pentru consumul propriu. Spre exemplu, isi cumpara un LCD. In mod clar, isi va chema prietenii, la o bere, sa se uite cu totii la un meci la televizorul cel nou. Si daca numaram cate televizoare noi s-au cumparat anul trecut, iata tot atatea ocazii de baut bere, care inainte nu existau", a explicat Olteanu.

Cititi mai multe despre tendintele de consum ale romanilor pe www.businessmagazin.ro