Media & Advertising

Cum şi-au vândut pachetele de publicitate până în 2012 marile televiziuni din SUA

 Cum şi-au vândut pachetele de publicitate până în 2012 marile televiziuni din SUA

Autor: inCont.ro

21.06.2011, 12:03 263

Principalele retele de televiziune din SUA au vandut in avanspachetele de publicitate pentru sezonul 2011-2012. CBS, Fox, ABC,NBC si CW au realizat vanzari in valoare de 9 miliarde de dolari,fata de cele 8.5 de miliarde de dolari estimate in 2010. Este ocrestere de 6 la 8%, informeaza hollywoodreporter.com.

CBS, cea mai vizionata retea tv din Statele Unite, conduce intopul televiziunilor americane cu o crestere de 15 de procente siun avans de 2.7 miliarde de dolari. Celelalte televiziuni se laudacu castiguri la pachetele publicitare in jur de 10 procente.

NBC a afisat cel mai mic castig, de doar 9%. Grupul detelecomunicatii Time Warner a incheiar afaceri in crestere cuaproximativ 13%, potrivit unor surse din interiorulbusinessului.

Analistul companiei Wunderlich Securities, Matthew Harrigan, spuneca reteaua Viacom MTV a realizat de asemenea un inventarimportant.

"Se asteapta ca totalul vanzarilor sa fie undeva la 12% in ceeace priveste volumul acestora, ceea ce ar putea aduce un avans pepiata de 15 procente fata de valoarea de anul trecut, de 9,2miliarde de dolari", a spus Harrigan.

Per total, rezultatul a fost unul putin sub asteptari pentruinvestitorii de pe Wall Street, potrivithollywoodreporter.com.

"Aceste cifre sunt usor dezamagitoare, avand in vedere asteptarilepentru 2012-2013, insa ele reprezinta o usoara crestere", spuneTony Wible, analist la Janney Montgomery Scott. Citiţi mai multdespre pachetele de publicitate vândute de televiziunileamericane pe www.incont.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO