Cum şi-au vândut pachetele de publicitate până în 2012 marile televiziuni din SUA
Principalele retele de televiziune din SUA au vandut in avans pachetele de publicitate pentru sezonul 2011-2012. CBS, Fox, ABC, NBC si CW au realizat vanzari in valoare de 9 miliarde de dolari, fata de cele 8.5 de miliarde de dolari estimate in 2010. Este o crestere de 6 la 8%, informeaza hollywoodreporter.com.
CBS, cea mai vizionata retea tv din Statele Unite, conduce in
topul televiziunilor americane cu o crestere de 15 de procente si
un avans de 2.7 miliarde de dolari. Celelalte televiziuni se lauda
cu castiguri la pachetele publicitare in jur de 10 procente.
NBC a afisat cel mai mic castig, de doar 9%. Grupul de
telecomunicatii Time Warner a incheiar afaceri in crestere cu
aproximativ 13%, potrivit unor surse din interiorul
businessului.
Analistul companiei Wunderlich Securities, Matthew Harrigan, spune
ca reteaua Viacom MTV a realizat de asemenea un inventar
important.
"Se asteapta ca totalul vanzarilor sa fie undeva la 12% in ceea ce priveste volumul acestora, ceea ce ar putea aduce un avans pe piata de 15 procente fata de valoarea de anul trecut, de 9,2 miliarde de dolari", a spus Harrigan.
Per total, rezultatul a fost unul putin sub asteptari pentru
investitorii de pe Wall Street, potrivit
hollywoodreporter.com.
"Aceste cifre sunt usor dezamagitoare, avand in vedere asteptarile
pentru 2012-2013, insa ele reprezinta o usoara crestere", spune
Tony Wible, analist la Janney Montgomery Scott. Citiţi mai mult
despre
pachetele de publicitate vândute de televiziunile
americane pe www.incont.ro