Media & Advertising

Cum face Becali bani din culorile ros-albastre

Cum face Becali bani din culorile ros-albastre

Autor: Ioana Mihai

04.03.2011, 15:05 45

Patima cu care suporterii traiesc meciurile Stelei poate fivazuta acum cu ochiul liber si in cosurile lor de cumparaturi. Subnumele echipei favorite se gasesc mai nou in magazine bauturi siciocolata, iar gama de produse se va mari, conform oficialilorSteaua, in cursul acestui an.

Un suporter pasionat are toate sansele sa-si usureze zdravancardul sau portofelul daca intra intr-un magazin de prezentare alechipei de fotbal preferate. Slabiciune care se vede cu ochiulliber in bugetele cluburilor. Cele cinci echipe din UEFA care auinregistrat anul trecut cele mai mari incasari - Real Madrid, FCBarcelona, Manchester United, Bayern München si Arsenal -realizeaza cam jumatate din cifrele de afaceri din contracte depublicitate, sponsorizari si valorificarea imaginii comerciale acluburilor. Altfel spus, sute de milioane de euro sunt cheltuiti infiecare an pe tot felul de produse branduite in culorile echipelorde fotbal - de la tricouri, calendare, suveniruri si pana lamagneti de frigider. Practica nu este straina nici cluburilorromanesti de fotbal, dar Steaua este prima echipa care a scos pepiata si bunuri de larg consum.

Unul din principalele avantaje ale berii, vinului si ciocolateiSteaua - fata de celelalte produse vandute sub aceeasi umbrela -este ca si-au gasit loc in hipermarketuri si supermarketuri. Intotal, "vizam 12.500 de puncte de vanzare din toata tara", spunedirectorul de marketing al clubului Steaua, Bobby Durbac, careprecizeaza ca doreste ca produsele sa se gaseasca deopotriva incomertul modern, cat si in cel traditional.

Citiţi mai multe despre cum incearca clubul Steaua safaca vanzare pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO