Companii

Thierry Destailleur, CEO al Cora: Carnea din România şi brânzeturile tradiţionale ocupă primele poziţii în topurile vânzărilor din magazinele noastre. Retailerul franco-belgian a intrat în acest an pe segmentul magazinelor mici cu conceptul Cora Urban

Thierry Destailleur, CEO al Cora: Am venit în România în 2004. Îmi amintesc că am fost absolut impresionat de efervescenţa extraordinară care se simţea în toate domeniile de activitate.

Thierry Destailleur, CEO al Cora: Am venit în România în 2004. Îmi amintesc că am fost absolut impresionat de efervescenţa extraordinară care se simţea în toate domeniile de activitate.

Autor: Cristina Roşca

26.10.2021, 19:00 150

Pe lângă acesta există şi cele 10 hipermarketuri clasice şi operaţiunile online.

Thierry Destailleur, CEO al retailerului Cora în România, spune că nu se poate vorbi de o revoluţie în comerţul alimentar, pentru că, în definitiv, nimic nu a fost inventat în marea distribuţie, totul este o evoluţie firească.

„Este o evoluţie în oglindă cu toate evo­luţiile adoptate de clienţi: de stil de viaţă, de nevoi, de noi modele de experienţe de cumpărare, de digitalizare.“ Tocmai pentru a se adapta acestor evoluţii, retailerul franco belgian Cora şi-a schimbat strategia pentru piaţa din România, astfel că pariază pe magazine mici şi pe online şi nu pe dezvoltarea de noi hiper­mar­ke­turi, formatul clasic cu care reţeaua a fost prezentă pe plan local timp de mai bine de 15 ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO