Companii

Bucureştiul contribuie cu 50% la businessul Cora în România. În Capitală sunt patru dintre cele zece hipermarketuri ale reţelei. Lanţul de magazine a încheiat anul 2020 cu afaceri de 1,6 mld. lei, cu 5,5% mai mici decât în 2019

Lanţul a intrat în acest an pe formatul magazinelor mici, cu conceptul Cora Urban, sub care are două magazine.

Lanţul a intrat în acest an pe formatul magazinelor mici, cu conceptul Cora Urban, sub care are două magazine.

Autor: Cristina Roşca

08.09.2021, 00:05 144

♦ Declinul a survenit în pandemie, un an atipic pentru consum şi pentru retail.

Bucureşti, cel mai mare şi cel mai dezvoltat centru urban din România, contribuie cu 50% la businessul lanţului de magazine Cora în România. Este vorba de businessul de hipermarketuri dat fiind că abia în acest an reţeaua a lansat, tot în Capitală, primele magazine de proximitate.

„Bucureştiul, cu cele patru magazine din zece (pe formatul de hipermarket – n.red.), reprezintă jumătate din businessul Cora în România“, spun reprezentanţii companiei.

Nu doar că populaţia este numeroasă şi mult mai densă în Bucureşti comparativ cu orice altă regiune a ţării, dar şi salariul este mult peste medie, iar rata şomajului e mult mai mică aici. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO