Companii

Cora vrea să extindă conceptul Cora Urban şi dincolo de Bucureşti, dar a închis un hipermarket la Baia Mare. Retailerul franco-belgian a intrat în acest an pe segmentul magazinelor mici, cu conceptul Cora Urban. Pe lângă acesta există şi cele 10 hipermarketuri clasice şi operaţiunile online

În februarie, retailerul a deschis primul Cora Urban în ansamblul rezidenţial Avangarde City din cartierul Militari şi recent a venit în centru, în zona Piaţa Victoriei, cu magazinul Cora Urban Mihalache, situat pe bulevardul omonim.

În februarie, retailerul a deschis primul Cora Urban în ansamblul rezidenţial Avangarde City din cartierul Militari şi recent a venit în centru, în zona Piaţa Victoriei, cu magazinul Cora Urban Mihalache, situat pe bulevardul omonim.

Autor: Cristina Roşca

22.07.2021, 16:45 314

Retailerul franco-belgian Cora şi-a schim­bat strategia pentru piaţa din România, ast­fel că pariază pe magazine mici şi pe online şi nu pe dezvoltarea de noi hipermar­keturi, formatul clasic cu care reţeaua a fost pre­zentă pe plan local timp de mai bine de 15 ani.

Lanţul a intrat în acest an pe formatul magazinelor mici, cu conceptul Cora Urban, sub care are două magazine. Pe de altă parte, a închis un hipermarket în Baia Mare.

„Am debutat anul în forţă, cu un proiect care credem că va avea priză la public. Este vorba despre conceptul Cora Urban, care integrează trei funcţiuni într-unul singur – magazin de proximitate, magazin online – punct de ridicare şi optiune de comandă online cu livrare expres“, spun reprezentanţii Cora.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO