Companii

Tazz: Ne aşteptăm ca frecvenţa comenzilor online de mâncare în România să crească major, în linie cu expansiunea industriei de e-commerce & food service

Tazz: Ne aşteptăm ca frecvenţa comenzilor online de...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

10.10.2023, 10:00 102

Compania HCL Online Advertising SRL, care operează businessul Tazz, a avut în 2022 afaceri de 177 mil. lei, în creştere cu 81,5% faţă de anul precedent, şi a raportat pierderi 110 mil. lei.

Numărul de utilizatori de aplicaţii de food delivery s-a dublat la nivel european în ultimii cinci pe fondul pandemiei, iar pentru următorii patru ani, se estimează o creştere de 23%, potrivit datelor citate de platforma pentru comenzi Tazz.

„Cifrele arată nu doar o creştere a accesului la aplicaţii, ci şi o schimbare de preferinţe şi trenduri în modul în care mân­căm şi trăim. În medie, se estimează o creştere con­stantă de 10% a pieţei, până în 2027“, arată datele Tazz.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO