Tazz: Ne aşteptăm ca frecvenţa comenzilor online de mâncare în România să crească major, în linie cu expansiunea industriei de e-commerce & food service

Autor: Alina-Elena Vasiliu 10.10.2023

Compania HCL Online Advertising SRL, care operează businessul Tazz, a avut în 2022 afaceri de 177 mil. lei, în creştere cu 81,5% faţă de anul precedent, şi a raportat pierderi 110 mil. lei.

Numărul de utilizatori de aplicaţii de food delivery s-a dublat la nivel european în ultimii cinci pe fondul pandemiei, iar pentru următorii patru ani, se estimează o creştere de 23%, potrivit datelor citate de platforma pentru comenzi Tazz.

„Cifrele arată nu doar o creştere a accesului la aplicaţii, ci şi o schimbare de preferinţe şi trenduri în modul în care mân­căm şi trăim. În medie, se estimează o creştere con­stantă de 10% a pieţei, până în 2027“, arată datele Tazz.