Companii

Reţeaua privată de sănătate Regina Maria: Abonamentele medicale au adus 30% la businessul companiei. În total, operatorul privat are un portofoliu de 640.000 de abonamente medicale

Andreea Minuţă, director al diviziei Abonamente din cadrul reţelei de sănătate Regina Maria: Pandemia a fost şi ea un catalizator, a generat o schimbare de viziune în modul în care românii au ales să îşi protejeze sănătatea.

Andreea Minuţă, director al diviziei Abonamente din cadrul reţelei de sănătate Regina Maria: Pandemia a fost şi ea un catalizator, a generat o schimbare de viziune în modul în care românii au ales să îşi protejeze sănătatea.

Autor: Georgiana Mihalache

22.03.2021, 19:15 2328

Pandemia de COVID-19 a creat un spaţiu pentru dezvoltarea diviziei de abonamente medicale în cadrul reţelei Regina Maria, iar 30% din businessul total al companiei a venit din pachetele oferite angajaţilor sau persoanelor individuale.

Astfel, circa 71 mil. euro din cifra totală de afaceri a reţelei Regina Maria a fost adusă de abonamentele me­dicale, potrivit calculelor ZF.

„2020 a fost anul în care abo­naţii noştri – com­pa­nii şi persoane fizice, au înţeles mai mult ca oricând că sănătatea este o prio­ritate şi nu poate fi ignorată sau amânată. A fost evi­dent interesul cres­cut al românilor pentru servicii me­dicale şi prevenţie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO