DAAS, unul dintre cei mai importanţi furnizori de echipamente pentru hoteluri, restaurante şi magazine alimentare, şi-a bugetat ca până în 2018 să ajungă la afaceri de 50 de milioane de euro, aproape duble faţă de cele de anul trecut.
Pentru îndeplinirea obiectivelor, compania se bazează pe o majorare organică a cotei de piaţă în retail, cu aproximativ 1% pe an, pe expansiunea domeniului industrial şi pe cererea mare pentru proiecte de shop fitting (realizarea unui magazin/ hotel/ restaurant de la zero şi predarea proiectului la cheie), datorată dezgheţării investiţiilor şi trendului ascendent al economiei.
„Deşi piaţa de shop fitting din România este la început de drum, constat că se maturizează rapid. (...) Găsim şi la noi investitori care concurează din punct de vedere tehnologic şi al designului cu proiecte din ţările vestice“, declară Daniel Mocanu, CEO al DAAS International Group. Clienţii vizaţi de companie pentru proiectele de shopfitting sunt cei din retail, industrie, HoReCa (în special reţele interne şi internaţionale), dar şi cu proprietarii staţiilor de benzinării.