Retail&Agrobusiness

Articolele la promoţie au ajuns în ultimele luni ale lui 2023 să contribuie cu 28% la totalul vânzărilor din hipermarketuri şi supermarketuri, un maxim al ultimilor cinci ani

Articolele la promoţie au ajuns în ultimele luni ale...

Autor: Cristina Roşca

07.03.2024, 00:07 306

Magazinele moderne care vând bunuri de larg consum, fie că e vorba de alimente, băuturi, pro­duse de îngrijire perso­nală sau a locuinţei, au apelat anul trecut mai mult decât oricând în ultimii ani la oferte, reduceri şi promoţii, în încercarea de a mai anima apetitul de consum al românilor, apetit care a fost lovit din plin de inflaţia record.

Astfel, articolele la promoţie au ajuns în ultimele luni ale lui 2023 să contribuie cu 28% la totalul vânzărilor din hipermarketuri şi supermarketuri, un maxim al ultimilor cinci ani, arată o analiză a companiei de cercetare RetailZoom. În acest studiu ce vizează doar comerţul modern (hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount, proximitate mo­dernă şi cash&carry) au fost monitorizate următoarele tipuri de promoţii: produse cu reducere de preţ menţionată pe ambalaj, cantitate bonus în acelaşi ambalaj, pachete de articole (1Ă1), cadouri asociate bu­nurilor, reduceri de preţuri temporare şi promoţii virtuale (TPR – temporary price reductions). Au fost analizate aceste activităţi pentru toate categoriile de bunuri de larg consum, cu excepţia ţigărilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO