Companii

Polonezii de la Blachotrapez, cu două fabrici de acoperişuri în România, şi-au conservat afacerile din primele patru luni din 2020 la acelaşi nivel cu 2019. „Primele zile din mai deja ne arată o revenire“

Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez România: Per total, după primele patru luni ale anului suntem cam la acelaşi nivel cu primele patru luni din 2019, iar primele zile din mai deja ne arată o revenire. Rămânem optimişti.

Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez România: Per total, după primele patru luni ale anului suntem cam la acelaşi nivel cu primele patru luni din 2019, iar primele zile din mai deja ne arată o revenire. Rămânem optimişti.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

11.05.2020, 10:20 306

Blachotrapez are în România două fabrici, una la Baia Mare şi alta la Ploieşti, cu o capacitate totală de producţie de 7 milioane de metri pătraţi de ţigle anual.

Producătorul de acoperişuri Blacho­tra­pez, deţinut de grupul polonez cu acelaşi nume, a accelerat investiţiile în digitalizarea companiei, ca o formă de răspuns şi de adaptare la noul context impus de pandemia de Covid-19.

„Suntem încrezători că ne putem atinge obiectivele setate la începutul anului, mai ales că vânzările în domeniul acoperişurilor sunt mai mici, în general, în primele luni ale anului, iar semnalele pe care le-am primit de la începutul lunii mai din piaţă sunt optimiste. Noi aveam deja ca plan pentru 2020 să ne concentrăm mai mult asupra online-ului, iar acum am accelerat aceste demersuri şi le extindem la toate nivelele – angajaţi, clienţi, parteneri şi furnizori”, spune Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO