Companii

Moşia Panciu, o cramă tânără din Vrancea: Industria vinurilor româneşti este pregătită să cucerească marile pieţe internaţionale, dar încă se luptă cu promovarea

Marius Pricope, asociat şi vinificator al companiei Vinuri Pancene, care deţine brandul Moşia Panciu, fosta Moşie Domnească.

Marius Pricope, asociat şi vinificator al companiei Vinuri Pancene, care deţine brandul Moşia Panciu, fosta Moşie Domnească.

Autor: Florentina Niţu

04.07.2023, 16:20 3768

♦ În viitorul apropiat, Moşia Panciu va intra cu vinurile în retailul modern şi în HoReCa, iar pentru următorii ani are în vedere ieşirea la export, în mod direct.

Vinurile româneşti sunt pregătite să îşi facă loc pe mesele consumatorilor din întreaga lume, iar producătorii au ambiţia de a cuceri marile pieţe internaţionale, însă se confruntă cu o veche barieră: lipsa promovării adecvate de către stat. Moşia Panciu, o cramă tânără din Vrancea, speră totuşi că va reuşi pe cont propriu.

„Industria vinurilor româneşti este pregătită să cucerească marile pieţe internaţionale, iar evoluţia calităţii de-a lungul ultimilor ani aduce un optimism crescător pentru produ­cători“, spune Marius Pricope, asociat şi vinificator al companiei Vinuri Pancene, care deţine brandul Moşia Panciu, fosta Moşia Domnească.

Însă, pentru vinurile româneşti, cea mai mare provocare este reprezentată de export şi de promovarea pe pieţele internaţionale, a adăugat Pricope. Cu toate eforturile de a crea vinuri de calitate, Moşia Panciu şi alte crame simt că rămân nedescoperite, chiar şi de consumatorii din propria ţară, în lipsa unei promovări la nivel de stat a vinului românesc pentru piaţa internă şi internaţională. Astfel, Moşia Panciu este hotărâtă să-şi facă simţită prezenţa pe scena internaţională a vinurilor prin propriile forţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO