Companii

Mircea Moga, Mega Image: Mai există loc de expansiune şi noi vom menţine ritmul. În 2020 am investit 50-60 mil. euro doar în deschideri şi modernizări

INTERVIU

MIRCEA MOGA, CEO al Mega Image: În pieţele unde suntem prezenţi identificăm producătorii din zonă şi încercăm să lucrăm cu ei, vrem să fim integraţi în comunitatea locală. Înainte să intrăm într-o piaţă scanăm oferta. Echipa comercială merge în piaţa respectivă şi încearcă să identifice producătorii locali. Înainte de a deschide primul magazin avem contracte semnate şi bunuri incluse în sortimentaţie.

MIRCEA MOGA, CEO al Mega Image: În pieţele unde suntem prezenţi identificăm producătorii din zonă şi încercăm să lucrăm cu ei, vrem să fim integraţi în comunitatea locală. Înainte să intrăm într-o piaţă scanăm oferta. Echipa comercială merge în piaţa respectivă şi încearcă să identifice producătorii locali. Înainte de a deschide primul magazin avem contracte semnate şi bunuri incluse în sortimentaţie.

Autor: Cristina Roşca

24.12.2020, 10:00 4848

♦ Retailerul olandezo-belgian va încheia anul cu peste 850 de magazine după ce va fi deschis la nivelul lui 2020 circa 90 de unităţi noi ♦ Grupul a menţinut ritmul expansiunii şi în pandemie, acoperind atât oraşe noi, cât şi locurile rămase libere din centrele urbane unde compania era deja prezentă ♦ Un alt pariu a fost online-ul ♦ Afacerile Mega Image au sărit de 6,6 mld. lei anul trecut după o creştere de 16% susţinută de creşterea consumului privat şi de deschiderea a aproape 100 de magazine ♦ De altfel, în fiecare din ultimii ani cifra de afaceri a Mega Image a avut creştere de două cifre.

Mega Image va încheia 2020 cu o nouă creştere „sănă­toasă“ a cifrei de afaceri, în­să Mircea Moga, CEO-ul com­pa­niei spune că acest an marcat de pan­demia de COVID-19 a fost unul al schimbării şi al provo­că­rilor.

„Schimbarea e cuvântul definitoriu pentru acest an, ea petrecându-se în mai multe direcţii, atât pe plan personal - în ceea ce priveşte stilul de viaţă, modul de lucru şi cel în care interacţionăm -, cât şi în mediul de business. Toate domeniile au resimţit aceste schimbări mai mult sau mai puţin“, spune executivul român.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO