Retail&Agrobusiness

Mega Image, reţeaua cu 835 de magazine: Cererea pentru cumpărăturile online a crescut în această perioadă şi am alocat investiţii suplimentare pentru a accelera dezvoltarea

Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte marketing, e-commerce, comunicare şi sustenabilitate la Mega Image.

Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte marketing, e-commerce, comunicare şi sustenabilitate la Mega Image.

Autor: Cristina Roşca

14.12.2020, 12:00 536

Compania are 835 de magazine offline - supermarketuri şi unităţi de proximitate-, un magazin propriu online şi un par­te­ne­riat cu eMAG. Mai nou, retailerul Mega Image a lansat un serviciu propriu de livrare rapidă, în 90 de minute, pentru cum­părăturile realizate prin aplicaţia de mobil din supermarketul online al companiei. Pentru acest serviciu sunt disponibile 2.000 de produse alimentare şi pentru casă.

În acelaşi timp, pentru a susţine acti­vi­ta­tea de e-commerce, compania a dez­voltat un depozit dedicat, în apro­pie­rea Bucu­reştiului, în Chitila, care se în­tinde pe o suprafaţă de 4.600 mp şi prin care proce­se­le de sortare, împa­chetare şi rea­pro­vi­zio­na­re sunt eficien­tizate. Pro­iect­ul face parte din Chitila Logistics Hub şi este dez­volt­at de Globalworth în aso­ciere cu Global Vision.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO